ann_morphosyntax.xml.list
3.52 KB
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
– – interp
jakie jaki adj:pl:nom:n:pos
zajęcia zajęcia subst:pl:nom:n
? ? interp
– – interp
no no qub
w w prep:loc:nwok
szkole szkoła subst:sg:loc:f
? ? interp
– – interp
fajne fajny adj:pl:nom:n:pos
czy czy qub
głupie głupi adj:pl:nom:n:pos
? ? interp
– – interp
nie nie qub
masz mieć fin:sg:sec:imperf
powiedzieć powiedzieć inf:perf
co co subst:sg:nom:n
dokładnie dokładnie adv:pos
. . interp
. . interp
– – interp
ale ale conj
tak tak adv:pos
nazwy nazwa subst:pl:acc:f
przedmiotów przedmiot subst:pl:gen:m3
? ? interp
– – interp
tak tak qub
. . interp
. . interp
– – interp
ale ale conj
ja ja ppron12:sg:nom:f:pri
chyba chyba qub
ich on ppron3:pl:gen:f:ter:akc:npraep
nie nie qub
umiem umieć fin:sg:pri:imperf
wymówić wymówić inf:perf
. . interp
. . interp
– – interp
no no qub
to to qub
tak tak adv:pos
nie nie qub
musisz musieć fin:sg:sec:imperf
wymawiać wymawiać inf:imperf
tylko tylko qub
powiedz powiedzieć impt:sg:sec:perf
o o prep:loc
czym co subst:sg:loc:n
. . interp
. . interp
– – interp
no no qub
to to qub
jedne jeden adj:sg:nom:n:pos
jest być fin:sg:ter:imperf
na na prep:acc
przykład przykład subst:sg:acc:m3
fajne fajny adj:sg:nom:n:pos
moim mój adj:sg:inst:n:pos
zdaniem zdanie subst:sg:inst:n
i i conj
to to qub
chyba chyba qub
to to qub
ciebie ty ppron12:sg:gen:f:sec:akc
będzie być bedzie:sg:ter:imperf
dotyczyło dotyczyć praet:sg:n:imperf
ponieważ ponieważ comp
jest być fin:sg:ter:imperf
to to pred
coś coś subst:sg:nom:n
tam tam qub
diagnoza diagnoza subst:sg:nom:f
i i conj
metodyka metodyka subst:sg:nom:f
coś coś subst:sg:nom:n
tam tam qub
. . interp
nie nie qub
diagnoza diagnoza subst:sg:nom:f
. . interp
. . interp
– – interp
nie nie qub
prawda prawda subst:sg:nom:f
. . interp
. . interp
– – interp
tak tak qub
. . interp
a a conj
właśnie właśnie qub
że że comp
tak tak adv:pos
było być praet:sg:n:imperf
. . interp
. . interp
– – interp
łżesz łgać fin:sg:sec:imperf
. . interp
łżesz łgać fin:sg:sec:imperf
jak jak adv:pos
pies pies subst:sg:nom:m2
. . interp
. . interp
– – interp
było być praet:sg:n:imperf
tak tak adv:pos
było być praet:sg:n:imperf
i i conj
się się qub
denerwowali denerwować praet:pl:m1:imperf
śmy być aglt:pl:pri:imperf:nwok
. . interp
. . interp
– – interp
jakieś jakiś adj:pl:nom:n:pos
ćwiczenia ćwiczenie subst:pl:nom:n
. . interp
ty ty ppron12:sg:nom:f:sec
nie nie qub
zmieniaj zmieniać impt:sg:sec:imperf
tematu temat subst:sg:gen:m3
. . interp
tutaj tutaj adv
. . interp
a a conj
ja ja ppron12:sg:nom:f:pri
ci ty ppron12:sg:dat:f:sec:nakc
mogę móc fin:sg:pri:imperf
opowiedzieć opowiedzieć inf:perf
o o prep:loc
tym to subst:sg:loc:n
na na prep:acc
jakie jaki adj:sg:acc:n:pos
perso *** brev:npun
seminarium seminarium subst:sg:acc:n
będę być bedzie:sg:pri:imperf
chodzić chodzić inf:imperf
. . interp
chciała chcieć praet:sg:f:imperf
by by qub
ś być aglt:sg:sec:imperf:nwok
? ? interp
– – interp
koniecznie koniecznie adv:pos
tylko tylko conj
ja ja ppron12:sg:nom:f:pri
ci ty ppron12:sg:dat:f:sec:nakc
jeszcze jeszcze qub
tylko tylko qub
jedno jeden adj:sg:acc:n:pos
powiem powiedzieć fin:sg:pri:perf
o o prep:loc
Marcelinie Marcelina subst:sg:loc:f
. . interp
że że comp
. . interp
y y interj
ona on ppron3:sg:nom:f:ter:akc:npraep
takie taki adj:sg:acc:n:pos
ma mieć fin:sg:ter:imperf
nerwowe nerwowy adj:sg:acc:n:pos
ziewanie ziewać ger:sg:acc:n:imperf:aff
mówiła mówić praet:sg:f:imperf
m być aglt:sg:pri:imperf:nwok
ci ty ppron12:sg:dat:f:sec:nakc
o o prep:loc
tym to subst:sg:loc:n
? ? interp