text_structure.xml
3.19 KB
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<teiCorpus xmlns="http://www.tei-c.org/ns/1.0" xmlns:xi="http://www.w3.org/2001/XInclude">
<xi:include href="PPC_header.xml" />
<TEI>
<xi:include href="header.xml" />
<text>
<body>
<div xml:id="div-1">
<u xml:id="u-1.0" who="#AleksandraLeo">Na podstawie listy obecności stwierdzam kworum.</u>
<u xml:id="u-1.1" who="#AleksandraLeo">Dzisiejszy porządek obrad, porządek dzisiejszego posiedzenia przewiduje ustalenie harmonogramu prac podkomisji na najbliższe miesiące. Czy są jakieś uwagi do porządku dziennego? Uwag nie słyszę, więc stwierdzam, że porządek został przyjęty i przechodzimy do jego realizacji.</u>
<u xml:id="u-1.2" who="#AleksandraLeo">Jako pierwszy punkt kolejnego posiedzenia podkomisji stałej chcielibyśmy zaprezentować razem z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego informację na temat bieżącej sytuacji w zakresie programów, inicjatyw i stypendiów dla dzieci i młodzieży oraz kolejną informację na temat uwzględniania w projektach ministerialnych uczestnictwa innych podmiotów gospodarczych – czy to samodzielnie, czy to poprzez organizacje pozarządowe. Po takiej informacji przedstawionej przez ministra kultury chcielibyśmy w czasie pierwszego posiedzenia rozpocząć debatę. Po pierwsze, dyskusję na temat stworzenia systemu rozwoju poprzez kulturę na zasadzie wspierania i dotacji. Poza tym przeprowadzić dyskusję na temat stworzenia centralnej bazy jednostek – i publicznych, i prywatnych, działających właśnie w sferze edukacji artystycznej – mającej na celu umożliwienie wyboru i też weryfikacji tych placówek.</u>
<u xml:id="u-1.3" who="#AleksandraLeo">Na kolejnym, drugim, czerwcowym posiedzeniu chcielibyśmy poruszyć temat specjalnych programów, o których powstaniu myślimy. To jest program roboczo nazwany „Akademią talentów”, który zbierałby młode talenty z różnych dziedzin poprzez zgłaszanie uczniów przez placówki edukacyjne i kulturalne. Kolejnym programem byłby program poświęcony rozwojowi kształcenia artystycznego, w którym placówki publiczne organizowałyby warsztaty, szkolenia, kursy podnoszące kwalifikacje dla: nauczycieli, instruktorów, pracowników związanych bezpośrednio z pracą z dziećmi i młodzieżą.</u>
<u xml:id="u-1.4" who="#AleksandraLeo">Tak że to jest harmonogram na najbliższe dwa posiedzenia podkomisji. Czy mają państwo jakieś pytania, uwagi? Ktoś z państwa chciałby zabrać głos?</u>
<u xml:id="u-1.5" who="#AleksandraLeo">Otwieram dyskusję. Pani posłanka Okuła.</u>
<u xml:id="u-1.6" who="#AleksandraLeo">Jeśli nie ma już więcej głosów i więcej pytań, a równocześnie nie słyszę sprzeciwu co do harmonogramu pracy podkomisji, uznaję, że podkomisja przyjęła harmonogram prac. Tym samym zamykam dyskusję. Panie z sekretariatu będą informować o kolejnych posiedzeniach.</u>
<u xml:id="u-1.7" who="#AleksandraLeo">Na tym wyczerpaliśmy porządek dzienny posiedzenia podkomisji. Bardzo dziękuję państwu za udział. Zamykam posiedzenie podkomisji. Dziękuję raz jeszcze.</u>
</div>
</body>
</text>
</TEI>
</teiCorpus>