text_structure.xml
1.88 KB
<?xml version='1.0' encoding='UTF-8'?>
<teiCorpus xmlns:xi="http://www.w3.org/2001/XInclude" xmlns="http://www.tei-c.org/ns/1.0">
<xi:include href="PPC_header.xml"/>
<TEI>
<xi:include href="header.xml"/>
<text>
<body>
<p xml:id="div-1">Szanowny Panie Marszałku! Odpowiadając na zapytanie posła Bartłomieja Szrajbera (pismo znak: SPS-024-3073/07 z dnia 25 lipca 2007 r.) w sprawie budowy nowego Portu Lotniczego Warszawa-Modlin oraz połączenia go drogą kolejową z Warszawą i Portem Lotniczym im. Fryderyka Chopina w Warszawie, przedstawiam odpowiedzi na zadane pytania:</p>
<p xml:id="div-2">1. Czym spowodowane jest opóźnienie przy budowie Portu Lotniczego Warszawa-Modlin?</p>
<p xml:id="div-3">Opóźnienie przy budowie portu lotniczego w Modlinie spowodowane jest przede wszystkim koniecznością uzupełnienia i poprawy ˝Raportu o uwarunkowaniach środowiskowych˝ wymaganego przez Urząd Wojewódzki przy wydawaniu zgody na realizację inwestycji.</p>
<p xml:id="div-4">2. Kiedy spodziewane jest oddanie do użytku nowego pasażerskiego portu lotniczego w Modlinie?</p>
<p xml:id="div-5">Zarządzający lotniskiem, tj. Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa-Modlin Sp. z o.o., przewiduje, że lotnisko Modlin zostanie oddane do użytku w 2009 r.</p>
<p xml:id="div-6">3. W jakim terminie możliwe jest szybkie połączenie kolejowe portów lotniczych w Modlinie i na Okęciu przez Warszawę?</p>
<p xml:id="div-7">Przewidywany przez zarządzającego lotniskiem Modlin termin uruchomienia połączenia kolejowego Port Lotniczy Modlin-Port Lotniczy Warszawa-Okęcie to rok 2010.</p>
<p xml:id="div-8">Z poważaniem</p>
<p xml:id="div-9">Sekretarz stanu</p>
<p xml:id="div-10">Bogusław Kowalski</p>
<p xml:id="div-11">Warszawa, dnia 16 sierpnia 2007 r.</p>
</body>
</text>
</TEI>
</teiCorpus>