text_structure.xml
1.94 KB
<?xml version='1.0' encoding='UTF-8'?>
<teiCorpus xmlns:xi="http://www.w3.org/2001/XInclude" xmlns="http://www.tei-c.org/ns/1.0">
<xi:include href="PPC_header.xml"/>
<TEI>
<xi:include href="header.xml"/>
<text>
<body>
<p xml:id="div-1">Szanowny Panie Marszałku! W odpowiedzi na interpelację pana posła Tomasza Piotra Nowaka, przesłaną za pismem SPS-024-2855/07 z dnia 14 czerwca br., w sprawie budowy drogi nr 25 na obszarze miasta Konina, uprzejmie przedstawiam stanowisko Ministerstwa Transportu.</p>
<p xml:id="div-2">Ministerstwo Transportu zdaje sobie sprawę ze znaczenia tej inwestycji dla miasta Konina, czego wyrazem była decyzja o dofinansowanie inwestycji ˝Przeprawa przez rzekę Wartę - nowy przebieg drogi krajowej nr 25˝ w ramach działania 2.2. ˝Usprawnienie przejazdów drogami krajowymi przez miasta na prawach powiatu˝ Sektorowego Programu Operacyjnego ˝Transportę na lata 2004-2006.</p>
<p xml:id="div-3">Władze miasta Konina będą mogły starać się o dofinansowanie dla budowy II etapu obwodnicy północnej miasta w ramach procedury konkursowej dla działania 8.2 PO IiŚ ˝Drogi krajowe poza siecią TEN-T˝ (pozycja nr 140 w indykatywnym wykazie: ˝Odcinki dróg krajowych w miastach na prawach powiatu˝, na które przeznaczono 300 mln euro dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego).</p>
<p xml:id="div-4">Resort transportu docenia znaczenie budowy obwodnic miast w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego. Jednak ze względu na małą ilość środków oraz dużą ilość potencjalnych beneficjentów przewidziana została procedura konkursowa, która przyczyni się do wyboru najlepiej przygotowanych projektów.</p>
<p xml:id="div-5">Z poważaniem</p>
<p xml:id="div-6">Podsekretarz stanu</p>
<p xml:id="div-7">Barbara Kondrat</p>
<p xml:id="div-8">Warszawa, dnia 28 czerwca 2007 r.</p>
</body>
</text>
</TEI>
</teiCorpus>