text_structure.xml
1.98 KB
<?xml version='1.0' encoding='UTF-8'?>
<teiCorpus xmlns:xi="http://www.w3.org/2001/XInclude" xmlns="http://www.tei-c.org/ns/1.0">
<xi:include href="PPC_header.xml"/>
<TEI>
<xi:include href="header.xml"/>
<text>
<body>
<p xml:id="div-1">Szanowny Panie Marszałku! W odpowiedzi na pismo numer SPS-024-1332/06 z dnia 23 czerwca br., przekazujące pytania posła Andrzeja Biernata w sprawie budowy obwodnicy miasta Krośniewice, pragnę przedstawić poniższe wyjaśnienia.</p>
<p xml:id="div-2">Zgodnie z art. 46a ust. 7 pkt 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (Dz.U. Nr 62, poz. 627 ze zm.) w przypadku zaliczenia inwestycji polegającej na budowie drogi do grupy przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko, dla których wykonanie raportu o oddziaływaniu na środowisko jest obligatoryjne (tzw. I grupa), organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia jest wojewoda. Minister Środowiska bierze udział w postępowaniu, zgodnie z art. 48 ust. 2 pkt 2 ww. ustawy, jako organ ochrony środowiska, z którym należy uzgodnić środowiskowe warunki realizacji inwestycji. Uzgodnienie następuje w formie postanowienia.</p>
<p xml:id="div-3">W przypadku budowy obwodnicy Krośniewic w ciągu drogi krajowej numer 1 i numer 2 postanowienie Ministra Środowiska zostało wydane w dniu 16 maja br. i wysłane do Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego. W dniu 3 lipca br. do Ministerstwa Środowiska wpłynęła kopia decyzji Wojewody Łódzkiego z dnia 19 czerwca br. o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie obwodnicy Krośniewic w ciągu drogi krajowej numer 1 i numer 2.</p>
<p xml:id="div-4">Z poważaniem</p>
<p xml:id="div-5">Podsekretarz stanu</p>
<p xml:id="div-6">Agnieszka Bolesta</p>
<p xml:id="div-7">Warszawa, dnia 6 lipca 2006 r.</p>
</body>
</text>
</TEI>
</teiCorpus>