text_structure.xml
3.55 KB
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<teiCorpus xmlns="http://www.tei-c.org/ns/1.0" xmlns:xi="http://www.w3.org/2001/XInclude">
<xi:include href="PPC_header.xml"/>
<TEI>
<xi:include href="header.xml"/>
<text>
<body>
<div xml:id="div-1">
<u xml:id="u-1.0" who="#komentarz">(Wznowienie posiedzenia o godz. 9 min 06)</u>
<u xml:id="u-1.1" who="#komentarz">(Na posiedzeniu przewodniczy marszałek Sejmu Wiesław Chrzanowski)</u>
</div>
<div xml:id="div-2">
<u xml:id="u-2.0" who="#Marszałek">Wznawiam posiedzenie.</u>
<u xml:id="u-2.1" who="#Marszałek">Na sekretarzy powołuję panią posłankę Irenę Nowacką i pana posła Gwidona Wójcika.</u>
<u xml:id="u-2.2" who="#Marszałek">Protokół i listę mówców prowadzić będzie pan poseł Gwidon Wójcik.</u>
<u xml:id="u-2.3" who="#Marszałek">Proszę posłów sekretarzy o zajęcie miejsc przy stole prezydialnym.</u>
<u xml:id="u-2.4" who="#Marszałek">Proszę wszystkich państwa o zajmowanie miejsc i przerwanie rozmów. Powtarzam: proszę o zajęcie miejsc i przerwanie rozmów. W przeciwnym wypadku będę wymieniał z nazwiska panów posłów, którzy nie stosują się do tego wezwania.</u>
<u xml:id="u-2.5" who="#komentarz">(Głos z sali: I panie posłanki.)</u>
<u xml:id="u-2.6" who="#Marszałek">Powracamy do rozpatrzenia punktu 15 porządku dziennego: Informacja rządu w sprawie działań, jakie zamierza podjąć w związku z dramatyczną, przedstrajkową sytuacją, w jakiej znalazła się polska edukacja narodowa.</u>
<u xml:id="u-2.7" who="#Marszałek">Przypominam, że Sejm wysłuchał informacji przedstawionej przez ministra edukacji narodowej.</u>
<u xml:id="u-2.8" who="#Marszałek">Prezydium Sejmu proponuje, aby Sejm przyjął informację do wiadomości.</u>
<u xml:id="u-2.9" who="#Marszałek">Wobec zgłoszonego sprzeciwu poddam propozycję Prezydium Sejmu pod głosowanie.</u>
<u xml:id="u-2.10" who="#Marszałek">Proszę o włożenie kart do urządzenia do głosowania.</u>
<u xml:id="u-2.11" who="#Marszałek">Przystępujemy do głosowania.</u>
<u xml:id="u-2.12" who="#Marszałek">Kto z pań posłanek i panów posłów jest za przyjęciem do wiadomości informacji rządu w sprawie działań, jakie zamierza podjąć w związku z dramatyczną, przedstrajkową sytuacją, w jakiej znalazła się polska edukacja narodowa, zechce podnieść rękę i nacisnąć przycisk.</u>
<u xml:id="u-2.13" who="#Marszałek">Kto jest przeciw?</u>
<u xml:id="u-2.14" who="#Marszałek">Kto się wstrzymał od głosu?</u>
<u xml:id="u-2.15" who="#Marszałek">Stwierdzam, że Sejm przyjął informację rządu 135 głosami przeciwko 123, przy 22 posłach wstrzymujących się od głosu.</u>
<u xml:id="u-2.16" who="#Marszałek">Na tym wyczerpaliśmy porządek dzienny 42 posiedzenia Sejmu.</u>
<u xml:id="u-2.17" who="#Marszałek">Informacja o wpływie interpelacji oraz o odpowiedziach na interpelacje znajduje się w doręczonym posłom druku nr 865.</u>
<u xml:id="u-2.18" who="#Marszałek">Protokół posiedzenia zostanie wyłożony do przejrzenia w Sekretariacie Posiedzeń Sejmu.</u>
<u xml:id="u-2.19" who="#Marszałek">Zamykam posiedzenie.</u>
<u xml:id="u-2.20" who="#komentarz">(Marszałek trzykrotnie uderza laską marszałkowską)</u>
<u xml:id="u-2.21" who="#komentarz">(Koniec posiedzenia o godz. 9 min 10)</u>
</div>
</body>
</text>
</TEI>
</teiCorpus>