<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <teiHeader xmlns="http://www.tei-c.org/ns/1.0" xmlns:xi="http://www.w3.org/2001/XInclude" xml:id="PPC-198085-sjm-knipt-00017-01"> <fileDesc> <titleStmt> <title>Komisja Nauki i Postępu Technicznego /nr 17/</title> </titleStmt> <publicationStmt> <p>Prosimy o zapoznanie się z nagłówkiem korpusu (PPC_header.xml).</p> </publicationStmt> <sourceDesc> <bibl> <title>Komisja Nauki i Postępu Technicznego /nr 17/</title> <publisher>Kancelaria Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej</publisher> <note type="system">PRL</note> <note type="house">Sejm</note> <note type="termNo">8</note> <note type="type">Komisja</note> <note type="dayNo">1</note> <note type="original_file">8_26-KomNauki.odt:17</note> <note type="sessionNo">17</note> <date>1981-11-27</date> </bibl> </sourceDesc> </fileDesc> <profileDesc> <particDesc> <person xml:id="MinisterJerzyNawrocki" role="speaker"> <persName>Minister Jerzy Nawrocki</persName> </person> <person xml:id="PosełJanJanowski" role="speaker"> <persName>Poseł Jan Janowski</persName> </person> <person xml:id="PosełJanSzczepański" role="speaker"> <persName>Poseł Jan Szczepański</persName> </person> <person xml:id="PosełJerzyBukowski" role="speaker"> <persName>Poseł Jerzy Bukowski</persName> </person> <person xml:id="PosełLidiaJackiewiczKozanecka" role="speaker"> <persName>Poseł Lidia Jackiewicz-Kozanecka</persName> </person> <person xml:id="PosełMieczysławLubiński" role="speaker"> <persName>Poseł Mieczysław Lubiński</persName> </person> <person xml:id="PosełRyszardBohr" role="speaker"> <persName>Poseł Ryszard Bohr</persName> </person> <person xml:id="PosełTadeuszKoszarowski" role="speaker"> <persName>Poseł Tadeusz Koszarowski</persName> </person> <person xml:id="PrzewodniczącyRadyGłównejSzkolnictwaWyższegoposełJanSzczepański" role="speaker"> <persName>Przewodniczący Rady Głównej Szkolnictwa Wyższego - poseł Jan Szczepański</persName> </person> <person xml:id="komentarz" role="commentator"> <persName>Komentarz</persName> </person> </particDesc> </profileDesc> </teiHeader>